Monday, August 08, 2005

PSP買了沒有?


對SONY的電子產品
我總是情有獨鍾
VAIO Notebook 及 CYBERSHOT DC
都害我一擲萬金

後來者不斷湧現
PDA, Mini DC, Mobile, PS2...
無一不是銷金的對象

對SONY的迷戀
從來不能遏止
也不會止息
只會讓我更趨之若鶩

PSP第一天公開發售時
已在海洋中心見過其蘆山真貌
一直也想擁有一部
但礙於PS2廋身版的存在
叫我不好意思再添加一部PSP

轉捩點終於出現
太太的同事Darren居然把PSP借給我
噢...太感動了!
如此這般
我那忐忑不安的心就變得更激盪

不過三天
在太太的推波助瀾下
終於把期待已久的PSP弄到手
再加一片1GB的Memory Stick Duo
那虛榮的快感油然而生

如今才發覺
PSP不只是最新的手提電玩
它更是一部強如PMP的潮物
打機看片睇相無所不能
你買了沒有?

3 Comments:

At 8/8/05 5:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Yeah! 我成為第一個留言者呀!
我未買PSP,亦都冇諗住買噃,因為身邊朋友有嘛,你幾時借你果部比我玩呀? hoho...

 
At 8/8/05 6:51 PM, Blogger ahlic 阿力 said...

點解你咁衝動呀大師兄
psp無印純白版就出喇
好靚好型架

:)

不過我唔會買喇
有錢都用o黎買相機

《阿 力 腦 電 波》
《阿 力 腦 電 BLOG》

 
At 8/8/05 11:06 PM, Anonymous Anonymous said...

我有同事都買0左,仲 BT 晒0的 game 落0黎,抄落 memory stick 就玩得。我諗你都係一樣啦?哈哈~~

 

Post a Comment

<< Home